Trøfler på dåse

Svar på indlægget

Tilføjet af ostehamster, onsdag den 29. marts 2006, klokken 22:19

Hej

Jeg har fundet nogle opskrifter på trøffel sauce og en på poisin med trøfler.

Nu er trøfler ikke lige frem det billigste, men jeg har hørt at trøfler på dåse, skulle være til at betale. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af hvor jeg kan købe dem.

Nogle der kender butikker hvor de findes? Meget gerne nogle webshops.

Med venlig hilsen
Christoffer Kjølbæk

Jeg fandt dem, i Irma. De var lidt dyre, 55 for 25 gram, men jeg havde nu frygtet de var dyre :)

Hej Christoffer

Trøfler på dåse findes i forskellige kvaliteter. Hvide trøfler er en sjældenhed og derfor den dyreste, men ellers er det de hele trøfler uden skræl, der er de bedste. En del billigere er
trøffelstykker med skræl. Endelig importeres den helt billige vintertrøffel, der også har en sort overflade, men hvor selve frugtkødet er en hvidlig masse, som er marmoreret af brunlige og hvide årer.

Prøv her, der skulle være gode muligheder for at få hjælp.

http://www.troeffelhuset.dk/

med venlig hilsen

Henning

Hej igen Christoffer

Havde s.. ikke lige set dit lille indlæg at du havde fundet dem i IRMA, men kan være du kan bruge linket alligevel :)

Med venlig hilsen

Henning

Hej Henning

Takker for linket, jeg har kigget lidt på de butikker de linker til, men ingen webshop. Måske tør de ikke sende så dyre ting med PostDanmark :)

/Christoffer

En lille advarsel. Dåsetrøfler fra Irma smager af absolut intet. Prøv www.troeffelhuset.dk

Dette er et lukket forum, kun for medlemmer af Mitfood4u.dk. For at kunne skrive et indlæg, skal du derfor være medlem.

Er du allerede medlem kan du logge ind i menu Mit food4u.dk, er du ikke medlem, kan du blive det gratis her

Reklamér på food4u.dk | Information | Personlige data | Regler | Kontakt food4u.dk
Copyright © 2000 - 2012 kjoelbaek.dk