|
|
Jeg spiser jævnligt i en kantine, hvor køkkenchef tilsyneladende har fået et ualmindeligt godt tilbud på peberfrugt.
Det resulterer i at der er peberfrugt i eller på næsten hvad som helst:
- 4 ud af 6 forskellige smørrebrød belagt med peberfrugt.
- Flødestuvede kartofler med masser af peberfrugt.
- Gullasch godt fyldt med peberfrugt.
- Chili Con Carne med rigeligt med peberfrugt.
- og til hakkebøffer blødestegte løg og peberfrugt ca. halvt af hver.
Listen kunne være meget længere, men nu er det så jeg spørger, er jeg og min kone de eneste som synes peberfrugt smager afskyeligt (ikke bare en smule dårligt) men rædselsfuldt, eller er der andre som plages på tilsvarende måde.
|
|
|
Tilføjet af bluemasenko, mandag den 17. marts 2008, klokken 23:18 |
|
Peberfrugt er da en pragtfuld form for spise. Desuden hjælper rød og gul peberfrugt på forbrændingen, såfremt man også dyrker motion, selvfølgelig.
Men i det omfang du beskriver, kokken bruger peberfrugt kan det da godt blive lidt for meget. Hvis ikke alt for meget. |
|
|
Tilføjet af , søndag den 28. september 2008, klokken 22:55 |
|
Sån' går det Jacob, når en kok går i stå. De spiser ikke selv maden og opdager derfor ikke, at det de serverer er kedeligt og monotont. Jeg selv kan godt li peberfrugt på eksempelvis en ostemad, men kan ikke fordrage det i varm mad, hvor den er slatten og kedelig.
Jeg har i år med succes syltet blandede peberfrugtfarver og det er virkelig godt. Knasende sprøde og syrlig smag. Fint som tilbehør og smørebrødspynt |
|
| Dette er et lukket forum, kun for medlemmer af Mitfood4u.dk. For at kunne skrive et indlæg, skal du derfor være medlem.
Er du allerede medlem kan du logge ind i menu Mit food4u.dk, er du ikke medlem, kan du blive det gratis her |
|